Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Warmaster Blackhorn 10 Normal ...
2016 szept. 18

Taktika > Dragon Soul > Morchok - Morchok HC - Warlord Zon'ozz - Warlord Zon'ozz HC - Yor'sahj the Unsleeping - Yor'sahj the Unsleeping HC - Hagara the Stormbinder - Hagara the Stormbinder HC - Ultraxion - Ultraxion HC - Warmaster Blackhorn - Warmaster Blackhorn HC - Spine of Deathwing - Spine of Deathwing HC - Madness of Deathwing - Madness of Deathwing HC

Dragon Soul raid hatodik bossa Warmaster Blackhorn.

36,9 Milla HP-val.

 

A Deathwing előtti boss DS-ben. Egy hajón zajlik a harc és két fázisból áll. Eleinte csak addokkal fogunk találkozni, ezekből 3 féle lesz. A phase lényege, hogy a hajót el akarják pusztítani, mi meg megakadályozzuk ezt.

 

Setup:

2 Tank

2 Healer

6 Dps

 

 

 

A hajó: A hajó fel van szerelve szigonypuskákkal, amikkel a sárkány addokat fogják a közelbe rángatni a barátságos NPC-k. Ezek időnként kiszabadulnak, aztán visszarántják őket, stb.

Goriona: A boss ezen a nevesített sárkányon ül, 1 ability: Twilight Onslaught . Ez 10-esben 800k sebzés -> ráfutunk és mi kapjuk be a hajó helyett (min. 8 ember).

Twilight Assault Drake: A lerángatott sárkányok. Közel jönnek ledobni a rajtuk ülő mobokat, aztán távolodnak a bombázáshoz. 1 ability: Twilight Barrage . Ebbe is bele kell állni, ugyanúgy sebzi a hajót (min. 2 ember - 10esben 200k sebzés). Nem kell tankolni.

Twilight Elite Dreadblade / Twilight Elite Slayer: Ezeket kell tankolni. 2 ability:
Blade rush: random emberre charge, 100k damage. Deadmines robotos bosshoz hasonlóan az útjában álló minden ember szintén kap egyet.
Degeneration (Dread): 40k sebzés maga elé (tank elfordítva tartja) + 1 perces dot: 2 másodpercenként 3k shadow damage.
Brutal Strike (Slayer): Ugyanez, csak fizikai sebzés.

Twilight Sapper: kamikaze goblinok amik sebzik a hajót, a rangednek a levegőben meg kell ölnie különben sebzi a hajót.

3 hullámnyi (3x2) sárkánylovas után leugrik a fedélzetre a boss > P2.

 

Phase 2:
A boss warrior képességekkel rendelkezik.
Devastate: -20% armor a targetre -> tankcsere 2nél.
Disrupting roar: 10 yardon belül tartózkodó emberekre 65k damage és interrupt -> healerek és rangedek álljanak távolabb.
Shockwave: 100k damage maga elé + 4 sec stun-> el kell fordítani a bosst. PTR-en voltak gondok, nem tudom hogy a tankok bénáztak-e, de volt olyan, hogy hátat fordított a boss és úgy nyomta....viszont akkor is van idő kiállni belőle.
Vengeance: passzívan rakja magára. Amint sebződik 1%-ot, 1%-al nő a sebzése.

Goriona bedobja közénk a bosst, és a megáll a levegőben a hajó mellett.
Új képesség: Twilight Flames: random emberre köp, akin 50k-t sebez, valamint mindenki máson, aki 8 yardtól közelebb áll ehhez az emberhez. Ezután akit leköpött, annak a helyén "tócsa" marad a fight végéig. Mihamarabb meg kell futamítani.

 

 

Deck Fire (Hajó): Tűz a fedélzeten ami terjed. 45k fire sebzés másodpercenként aki benne áll.

Broadside (Goriona): A hajó veszít az életéből 20% -ot.

Twilight Breath (Goriona): Maga elé köp 45 fokos szögben a Boss 85k Shadow sebzés.

Consuming Shroud (Goriona): Debuffot rak egy random playerre. 100.000 absorb heal. Ha healt kap a debuffos, akkor amennyi healt kap, annyi AoE sebzést tol a raidre. Szóval óvatosan kell lehealelni. Viszont ha az illető meghal, akkor berobbantja az egészet.

 


Az alap taktika a normál mód. Viszont van pár dolog amit Heroicon nagyon észben kell tartani!

 

A hajó hp-ja durván megy lefele. Ez jelenti gyakorlatilag az alap problémát, megfelelően kell kezelni a hajó sebződését, miközben bedaráljuk az addokat a lehető leggyorsabban.

A hajó szépen lángra kap ( Deck Fire ) és a fedélzetre is átterjed a tűz. Ezt is kerülgetni kell, nyilvánvalóan nem jó dolog beleállni, pláne úgy, hogy közben kerülgetni kell a Twilight Onslaught-ot (nagy lila paca). A Twilight Barrage (kis lila paca) sebzése 300k, relatíve kevés class van, aki resist után túl tudja élni egyedül ( fire mage vagy egy shadow priest ), emellett ez hagy egy debuffot is maga után, ami 15 secre megnöveli a shadow dmg takent, ami miatt két egymást követő pacába pl. nem egészséges beleállni!

 

Elvileg több lehetséges megoldás van a hajó sebződésének lelassítására.

1. Felveszünk annyi kis pacát, amennyit csak lehet. Ez sok mozgással és randommal járhat, valamikor nagyon hülye helyekre rakja, lehet hogy csak egy ember van a környéken, vagy lehet hogy többen is ott vannak ugyan, de valakin debuff van, a másik ezt nem tudja, beleáll a pacába és vegül meghal szépen egyedül. Emellett a kis pacák után szintén fájdalmas beleállni a nagyba. Ezt ki lehet úgy kerülni, hogy a nagyot néha egy fire mage vagy egy shadow priest egyedül vesz fel. Ez a healereknek is jó, a hajó viszont így 600k-t sebződik (10%-ot). Ehhez a módszerhez a lehető legtöbb kis pacát is fel kell venni.

2. Mindegyik nagy pacába beleáll az egész raid. Így 109k-t sebződik a hajó. Emellett a nagy paca után kb. 20 másodpercig (le kell telnie a köv. nagy paca előtt a debuffnak) van lehetőség rá, hogy kis pacákat is felvegyünk, csak gyorsan fel kell húzni a raidet. Ebben a verzióban kisebb a random szerintem, viszont sokkal nehezebb dolga van a healereknek. Ennél a verziónál a mage-ek és a shadow priestek pl nyugodtan rávethetik magukat egyedül is egy nagy paca után bármilyen kicsire is, csak gyorsnak kell lenniük. A kevésbé strapabíróbb classok párosával ugranak rá a témára, ehhez kell egy kis rutin hogy jól tudjon működni, nem biztos hogy mindent be lehet mondani raid közben.

 

A hajó gyakorlatilag mindenképpen 10% alatt lesz P1 végére, tehát egy kihagyott kis paca is végzetes lehet.

Ezalatt fontos még az is, hogy a sárkányok soha ne tudjanak kiszabadulni a lekötözésből, ha egyszer is elbukja a raid a dps-t és nem tudják leverni valamelyiket, az wipe, lévén hogy az + egy környi sebződést jelent a hajón.

Erre két megoldás lehet (a jó dps-en túl):

1. két-két ranged mindkét oldalon, miközben két melee és a tankok ütik a sima nagy mobokat.

2. free-for-all sárkányölés.

 

Ha a sárkányok meghaltak, vagy sapper van kint, akkor a ranged a sima mobokat, illetve értelemszerűen a sappert veri.

 

P1-ben tehát a random tűzön kívül nincs semmi extra normálhoz képest, "csak" sokkal keményebben kell tolni, nagyon ki van számolva a fight. Prió a sapper, ha nincs akkor addok és a sárkányok. Kis köröket kettesével lehet szedni (de csak ha nincs az illetőkön debuff), a nagyba mindenki. Az addok charge képességére vigyázni, azokat messzire kikerülni!

 

P2-ben a sárkány is lejön a hajóra. Mivel lehellget, ezért nem elé állni, illetve a tankoknak is ennek megfelelően pozicionálni a két bosst (egyszerű megoldás egy "V" alak, a boss és a sári egymáson van a tankok meg előtte jobb és bal oldalon, így a tauntolgatás is könnyű)!

Miután ott van a hajón a sárkány (elvileg 90%-on kezd el leereszkedni), már nem rak P2-es lila pacákat.

A sárkányt 20%-ig kell leverni, ezután lelép ( ide érdemes a TW/BL-t tartogatni). Ezt célszerű relatíve gyorsan megtenni, de úgy, hogy közben a másik bosst is érje sebzés rendesen, mert 4 perc az enrage.

Healereknek itt beraktak egy új debuffot még ( Consuming Shroud ), akire ez rákerül, az kap egy 100k-s shieldet, amit le kell róla healelni, addig nem lehet gyógyítani az illetőt. De minden egyes pajzsba menő heal egyet sebez mindenkin a raidben. Nem éri meg tehát egy szép nagy crit-healből lerántani a shieldet a célpontról, különben bewipe-oltatjuk a raidet. Nem is lehet viszont túl sokáig rajtahagyni az áldozaton, különben a boss aoe sebzése kivégzi.

 

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016